dreammaker

Alla inlägg under april 2012

Av malin alfredsson - 16 april 2012 19:31

Gjort om lite på bloggen!

Skulle bli skit glad för lite kretik!

Kommentera gärna vad ni tycker och om jag ska ändra något, lägga till något eller ta bort något.


//Maliin

Av malin alfredsson - 16 april 2012 16:33

Hejsan svejsan.

Var på skolan idag och hade No, tyska och engelska:P Men sista lektionen var vi på gymmet, jag byggde upp lite muskler;)

Nä men typ.

Nu ska jag typ försöka städa lite^^ Behövs!


Tycker verkligen att det ska bli jätte mycket sommar!


Hörs sen


//Maliin

Av malin alfredsson - 15 april 2012 20:39

Hej.

Igår var jag med Nora (Noraeklid.bloggplatsen.se) Hade trevligt, vi var mest ute, hehe, ja kul var det i allafall.

Idag har jag varit ute och tränat och bara varit liksom.

Imorgon är det skola, skulle gärna haft ledigt en vecka till eller sommarlov:)

Vet inte ens om vi har några läxor... Eller i allafall inte vilka.

Har inge intressant att skriva om.


Men hörs


//Maliin

Av malin alfredsson - 12 april 2012 16:54

Hej.

Känner mig på dåligt humör. Liksom ORKA?

Och snart börjar skolan...


Har tränat och duschat och nu ska jag läsa för jag orkar inte komma på något annat att göra, förutom att städa men det tar jag lite senare. 


Bloggar mer sen tror ja, blev bara ett kort inlägg nu men men.

Ha det så bra.


//Maliin

Av malin alfredsson - 11 april 2012 10:44

Godmorgon!

Jag vaknade för ett litet tag sen och tänkte att jag måste blogga! Ska snart gå ner och äta något, sen packa och sen åker jag till Carro:)

Hinner inte ut och springa innan jag åker, men men.


Snart börjar skolan. Fan. 

Vill ha sommarlov!


Vet absolut inte vad jag ska skriva om just nu men KANSKE gör ett till inlägg senare.

Ha det bra.


//Maliin

Av malin alfredsson - 10 april 2012 17:27

Hejigen!

Nu har Kim och Thomas åkt. Jag ska rita lite nu tror jag. 

Jag tror jag kommer få träningverk! ;D Det är bra! 

Ska nog försöka fortsätta träna:) Det är ju både bra för hälsan och så ger det ju resultat!


Det är så skönt med lov, skolan är så jobbig....

Och jag har inte valt mitt utseende..............

Är så trött på att höra massa skit, kolla på dig själv? Jag menar, det är vell inte bara jag som ser *förjävlig* ut? Eller?

Kanske det men det är bättre att hitta ett fel hos sig själv än tusen hos någon annan.


I'ts a mystery why i can't stop thinking of you ♥


//Maliin

Av malin alfredsson - 10 april 2012 14:46

Hey! Känner mig ganska duktig nu som bloggat i typ 3 dagar i rad! Hihi :3 Idag har jag inte heller gjort så mycket men nu ska jag nog ut och springa! JA! Det regnar ;D är så trött på snön nu asså... Vill ha sommar och sol och varmt så man kan bada och sola o jah;) 

Men just nu kändes det inge kul att gå ut, eftersom det regnar ;O


Men bloggar antagligen mer senare :)

Kram


//Maliin

Av malin alfredsson - 9 april 2012 15:42

Hey, idag har jag mest suttit inne och lyssnat på musik...

Var ute i typ en timme annars och gick och sprang en bit, man måsta ju träna upp sig tills sommarn;)

Jag fyller ju snart år också:)(30 april)

Det jag typ önskar mig är vell en longboard och en systemkamera tror jag:)

Och sen den 18 maj drar jag iväg till turkiet, trevligt trevligt:) (Hoppas jag:/ )

Har precis gjort en så kallad sång video som jag försöker att lägga upp på youtube men det går ju så segt...


Kan ju lägga upp den här kanske, ska försöka;)

Ha det bra;*


//Maliin

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards