dreammaker

Alla inlägg under oktober 2011

Av malin alfredsson - 29 oktober 2011 16:49

  jag hoppas att du vet att du alltid kommer finnas i mitt hjärta

Av malin alfredsson - 29 oktober 2011 12:20

It's hard to move on:'(

Bara för att jag ler betyder det inte att jag e glad...


sitter hos Nora och lyssnar på musik och skriver medans hon fixar håret;P vi ska vell hitta på nått att göra snart



det e så svårt att tänka att vi bråkar och massa skit men jag saknar dig så det gör fan ont i hela kroppen att bara tänka på dig, men samtidigt tänker jag på allt kul vi har upplevt

att säga till mig att du skulle dö var nog värst,jag mådde piss då,jag fattar inte att JAG kunde göra så du mådde så dåligt!? du sa att du älskade mig men kom det verkligen från hjärtat?:'( jag älskar dig men du gör så jag mår dåligt i vissa lägen.. du betyder så mycke för mig men det fattar inte du :/


(inget med nora att göra;P) 

Av malin alfredsson - 28 oktober 2011 22:08

hei hei! 

det har vatit en jävligt lång bloggpaus jag har haft, men jag ska försöka att bli bättre på det;)

idag har jag varit på skolan och det var vell inget speciellt förutom film typ hela dagen;P

har nyss varit på ishockey med Nora<3 kallt kan jag ju säga att det var! det blev 5-5

ska nog sova snart och i morgon ska jag och Nora hitta på något roligt;D

nu har vi ju lov också och det tycker jag e jävligt najs:3 

Nora den stackarn har ont i ögat :C nu ska jag gå för Nora tvingar mig till massage:( ;P 

räkan smsar med mig ifall någon undrar C:

aja hare bra hejdå ;3

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards