dreammaker

Alla inlägg den 20 april 2012

Av malin alfredsson - 20 april 2012 18:49

Hejsan.

Nu sitter jag här igen...

Det snöar förfullt, bläää.

Idag var polisen på skolan och snacka med oss lite, vi fick ställa frågor och skit och alla var tvungen att fråga...

Sen kom kuratorn och snacka lite med oss.

Och jag har märkt att nästan ingen i våran klass/grupp har respekt för varandra... Jag menar nån ramlar av en stol och alla börjar skratta och så ser man att personen inte tyckte att det var kul egentligen men alla fortsätter att skratta..

I alla fall, sista lektionen på elevens val hade jag bild och jag fortsatte måla på min uggla! Tycker att det är riktigt kul faktiskt! :) Hoppas jag blir nöjd med den! :)


Tänkte egentligen åka till Miranda i morgon men vet inte riktigt hur jag ska komma dit, ingen att åka med.


Jag är ju blyg som ni kanske känner till? När det är mycket folk så får jag typ en hemsk känsla, som tränger sig igenom kroppen och man vill bara försvinna. Hatar att snacka inför klassen också liksom och så känner man att blir en morot i facet och bara för att man känner det så blir det ju ännu pinsammare så då blir man en hel jävla tomat jävel o.O Så idiotiskt.. borde inte finnas något som heter generad eller man borde inte ens kunna bli generad.. Onödigt tycker jag!


Nu är det i alla fall helg och det känns bra:)


Hejdå! C:


//Maliin




Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards