dreammaker

Alla inlägg under maj 2011

Av malin alfredsson - 30 maj 2011 20:42

tjena tjena!

ida har ja vare på skola och det gillas inte!   

efter de va ja me emma o carro  blev bjuden på mat!   o neeeej, ja låter som ett fetto      

sen så gick ja ner till sjön me pappa och kicki  bara för att jag e en gris!  

nyss skrev ja me majsiga Sam! men han skulle ut och åka bräda, men nu logga han in igen!   sen ska ja göra nått...just nu sjunger ja   

meeeen... venne va ja ska skriva meer nu :O


chao! 


...

Av malin alfredsson - 29 maj 2011 21:27

Den som vill dig något, kommer till dig

Den som bryr sig om dig, hör av sig till dig

Den som saknar digg, tänker på dig

Den som vill ditt bästa, ger dig råd

Den som brinner för dig, finns allttid för dig

Av malin alfredsson - 29 maj 2011 14:06

tjena!

idag e det mors dag  har typ inget till moor  

aja, nora har sovit hos mig inatt och idag så har vi tage kort!  kanske bjuder på nåra senare 

jag e laaaaaaaat!"/ lyssnar på musik 


  har inte så mycke att skriva nuu men kanske skriveer mer sen... om nån skulle vilja läsa om mitt boring liv :P



walk white me

talk to me.

follow your heart.


bjuder på bilder sen! :D


tjarå!

Av malin alfredsson - 28 maj 2011 21:21

Cha cha!

idag har jag varit i östersund och hjälp syster med att flytta   ganska jobbigt men ganska skooj ändå 

sen när jag kom hem så åt ja litte och åkte till Nora, hennes mamma blekte och klippte mitt hår  

najs bajs! :D 

vi har varit ute och knäppt kort!    nu sitter vi inne hos mig och nora äter mina kickennaggets :P vet inte riktigt va vi ska göra:P

ska kanske lura med mig henne att kolla på skräckfilm!   aja ska nog göra det!  

herrå


// Dreammaker.. 

Av malin alfredsson - 27 maj 2011 20:10

Tjoo!

Det här e min första blogg så e inte så van direkt...

Idag på skolan så var det tråkigt! (som vanligt)

b.la en sak som hände var att jag och en kille i min klass skulle skriva veckobrev, jag skrev det första elr vänta... jag gjjorde allt! han bå: e du klar snart eller? ja ba: e... kan inte du skriva? han: neeeeee!                   -.-

men jag känner ju typ ingen i min klass så det e inte så lätt...


aja, idag har det regnat och vare skit väder... inte så kul heller!

i morron ska jag åka in till stan och hjälpa min syster att städa för hon ska flytta 

ska vell kanske handla litte saker också   någon som vill träffas i lillänge kanske? skulle va skooj att träffa litte folk! 

kommentera gärna!

herrå!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards