dreammaker

Alla inlägg under december 2011

Av malin alfredsson - 25 december 2011 22:06

God jul! lite efter menmen


Jag har......haft en delvis bra jul.


Jag saknar nora! :(

saknar däremot inte skolan! skönt med jullov !


jag har ingenting att skriva om! ingenting!!

~har typ inte gjort nått idag ~ hejhej..............

Av malin alfredsson - 19 december 2011 18:51

Hejsan!

Just nu lyssnar jag på musik^^

Idag va jag på skolan som vanligt, men det var handbollstunering  men jag var inte med.

Imorgon  efter skolan är det julfest som jag ska gå på,sen är det äntligen jullov!:3


Bloggar ju lite nu, börjar bli lite bättre C:

Fast som vanligt så vet jag inte vad jag ska skriva om :C


KANSKE bjuder på en liiiiiiiten bild sen^^


Haresåbragottfolk:3

Av malin alfredsson - 18 december 2011 17:29

Hej. 


Nora här då som bloggar idag. 

Jag och Malin sitter här och lyssnar på musik och kommer inte på vad vi ska göra för nått :/ 


Ska säga åt Malin på skarpen att hon ska börja blogga igen!! 


Herrå


// Nora & Malin 


Av malin alfredsson - 14 december 2011 15:58

hej hej..

sitter här och gör typ ingenting... har varit på skolan idag som vanligt och skulle vara med nora nu egentligen men så blev det inte:'( ska kanske till hunge på fredag och förhoppningsvis ha skoj? ;D

vet absolut inte vad jag ska skriva om nu asså!;O om ni/nån har nått tips så skulle jag bli jätte glad!;D 

kort inlägg nu.. kanske bloggar mer sen :) 

hörs!

Av malin alfredsson - 12 december 2011 17:53

hej hej!^^

haft liiiite uppehåll, IGEN, men ja venne, drygt att blogga varje dag liksom... eller typ i alla fall;P men det får ni leva med^^

Idag har jag varit på skolan som vanligt och tråkigt tycker jag att de e:P 

har typ inget liv...hatar skolan,lärare, massa andra folk... 


Where are my hero?


Fan nu skiter jag i allt varför ska jag stanna kvar? Varför ska man leva om det inte finns nått att leva för?...                                                                                 aja,vet inte vad jag ska skriva.. hare bra!:3






























Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards