dreammaker

Alla inlägg under juni 2011

Av malin alfredsson - 14 juni 2011 19:50

Helloy!   idag har jag åkt skateboard, varit med nora o litte saker ;) jag o nora tog massa fina kort ;P sen tänkte vi bada fast det blev inte så.. nu sitter jag ensam och lyssnar på musik och vill att nora ska komma hem, för hon e på fötbollsmatch ^HEJJA HEJJA^ jag fryser och har massa med tråkigt^^ 

har inte så mycke att skriva *som vanligt* ;P

aja haregött! herrå  

Av malin alfredsson - 13 juni 2011 22:25

 mina avslungs klaääder!♥

   Min klänning!♥

   MIna skor!♥



// herrå dreammaker!♥

Av malin alfredsson - 12 juni 2011 21:59

jag förstår egentligen inte varför jag mår dåligt,
men det enda jag ser är hur jobbigt allt är.
Har liksom ingen kraft att försöka ta reda
på vadsom ligger bakom min smärta.
Det viktigaste är att prata ut om saker och sedan gå vidare det vet jag,
inte att strunta i att prata om det och lägga det i ett fack,och jag vet att oavsett om jag känner att jag glömt det för stunden springer det alltid ikapp mig med tiden,
Om jag inte bearbetar det genom att prata.
Men det är helt enkelt för svårt,
jag har aldrig varit bra på att visa känslor.
Det här kommer ordna sig,det vet jag.
Men det känns inte så just nu iallafall..

Av malin alfredsson - 12 juni 2011 21:41

har inte blogga på ganska länge nu, på grund av: tid, ork och lust..

har haft skolavslutning o litte saker.

har inte så mycke att skriva förutom att jag har färgat håret till blått o rosa, o det gillas   

annat ja gillar e: musik,rita,kompisar, min bas m.m

asså är det BARA jag som inte gillar justin bieber?  

aja, ska rita nu  kolla bdb: dreammaker  


hörshej ;)  

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards