dreammaker

Alla inlägg under februari 2012

Av malin alfredsson - 29 februari 2012 17:02

hei hej!

Idag var jag på skolan som vanligt! Efter skolan så följde jag med nora hem och vi gick ut och fotade lite:)

men nu ska jag gå hem och Nora ska på hockey så jag kan blogga mer hemma! 

hejdå!:)


//Maliin

Av malin alfredsson - 19 februari 2012 15:44

Tjena!

Bloggade inte igår men gjorde nästan ingenting! Jag städade Olivers terarium typ klockan halv 11 på kvällen kanske skulle gjort det lite tidigare? Sen nördade jag Sims.

Idag har jag inte heller gjort nått vettigt... Längtar absolut inte tills i morgon och veckan då! Vill verkligen inte på skolan, men det är vell bara att pallra sig upp och få veckan överstökad, antar ja

Har i alla fall bestämt med Nora att  vi ska göra nått nån dag, det känns sjukt bra! Jag kan liksom snacka med henne om allt hon e så underbar bara ;D


Men nu kan jag inte skriva mer, kanske inte bloggar så jätte mycke under nästa vecka för jag är hos min pappa då och brukar inte sitta vid datan så mycke där. (Föresten så fyllar pappa år idag så grattis till han :))


harebra!


//Maliin

Av malin alfredsson - 17 februari 2012 21:26

Hey hey!

Denhär veckan har jag varit i östersund med Emma och praoat på travet. Jag tyckte det var kul och vill gärna åka tillbaka dit! :D  Jag köpte en grön *OMG* tröja och ett par lösögonfransar som va svarta och gröna. En dag var jag och Emma på bio och det var bara vi i biosallongen xP Kom hem idag vid 5 tiden då satte jag mig vid datan en stund sen gick jag, mamma och Åse på Jämtkrogen och åt. När vi kom hem så kollade jag lite på The Voice och nu sitter jag här.

Funderar på att gå och duscha nu och sen kanske packa upp min väska. Men vi hörs ;)


//Maliin

Av malin alfredsson - 7 februari 2012 21:17

hej hej! idag efter skolan var jag med nora vi åkte buss direkt hem till henne, när vi hade gåt in så tog hon (med säkerhets nål och potatis;P) ett hål  mitt öra ;D det blev azum ;3 fast ont gjorde de :P sen åt vi (korv och potatis...) sen tränade vi lite tyska och lite till hk provet som vi har på torsdag. sen åkte vi till ug, faktiskt ganska najs! (brukar inte gilla att vara där, eftersom jag inte gillar att vara bland folk men det var ganska kul idag:)) 


//Maliin

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards