dreammaker

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Rubrik saknas

Av malin alfredsson - 4 maj 2012 18:19

[] Du har en pojkvän/flickvän
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[] Du har fler än 2 bästa vänner.
[] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[/] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[] Du har aldrig blivit nedslagen.
[] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[/] Människor använder dig inte för den du är.
[/] Du har varit på konserter.
[/] Du samlar på något normalt.
[] Du längtar till skolan.
[] Du önskar inte att du var någon annan.
[/] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[] Du äger en bil. 
[/] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[] Du är nöjd med ditt utseende.
[/] Du har inget självförtroende alls.
[] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen.
[/] Du bryr dig om folk.
[/] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[] Du kan hela orden från 10 låtar.
[/] Du har inga "fiender".
[] Du är en ganska snäll person.

Total: typ 15,5
———————————

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig

 
 
tr

tr

18 juni 2012 22:32

älskar sådana här listor. mycket på grund av att det är så ytliga frågor. Så vadå, låt oss säga att jag äger en bil, är jag snäppet närmare lycka då? Bara nåt att tänka på. hoppas det är ok att jag kidnappar listan :)

http://waterandrain.wordpress.com

malin alfredsson

8 juli 2012 18:01

ja, dom e roliga:) det beror vell på, antar jag :P om du verkligen vill ha en bil och tycker om bilen, så kanske man är det :)
de e okey:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin alfredsson - 8 juli 2012 18:03

notnormal är min nya blogg, dock har jag inte gjort så många inlägg och jag skriver inte varje dag.   Annars är det som vanligt. Om någon frågar hur jag mår så svarar jag: som vanligt. Då kan dom ta det som dom vill, som att jag mår bra, som om a...

Oj.

Av malin alfredsson - 6 juni 2012 13:09

Hej.  Jag orkar inte blogga... Men jag ska svara på lite frågor...   1, HUR LUKTAR DITT BAJS?- Eeeeeeeeeeeehhh..... 2, VILKEN DEO ANVÄNDER DU?- Typ.. För ett tag sen så använde jag Rexona stick typ, jag minns vad den jag använder nu heter och...

Av malin alfredsson - 29 maj 2012 23:02

Hej. Tänker inte svara på frågorna än... Komigen! fråga på nudå!   Och jag bloggar mer sen när jag känner mig lite gladare...   //Maliin ...

Av malin alfredsson - 18 maj 2012 15:37

Hej!  Om typ 2 timmar sitter jag på tåget på väg till stockholm ;) Och i morgon åker jag till turkiet:) Blir nog härligt :)   Jag har kommit fram till att jag ska starta en frågestund nu och så svarar jag på alla frågor när jag kommer hem:)...

Ovido - Quiz & Flashcards