dreammaker

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av malin alfredsson - 2 maj 2012 22:52

Hejhej

Gör ett litet inlägg nu ochså eftersom det andra blev ganska kort:P

Men tänkte sova nu i alla fall så jag kommer upp i morgon.


Idag föresten så hade jag tyska prov men vettifan hur det gick.. Hoppade över en del saker, men det löser sig;) Min tyska lärare sa innan provet att jag låg bra till i tyska:) Hoppas hon har rätt ;P

Fast tyska är det ämnet som jag typ hatar mäst;O Och idrott, asså har inget emot att röra på mig eller själva idrotten. Det är nog det att jag är så dålig och alla andra ba: öööh flytta nu ska jag fram, men kämpa då för i helvete.

Jag vet inte, får forska. Haha nä men godnatt.


//Maliin

Av malin alfredsson - 2 maj 2012 21:27

Hey

Skolan var som vanligt idag.

Har fått ett önskemål av Viktor att jag skulle skriva om han, så jag tänkte göra det idag:) 


Viktor.

Du är en väldigt snäll kille som bryr sig och lyssnar om man vill prata av sig. Det uppskattas.

Du är väldigt rolig,pålitlig och omtänksam. Du är gullig på ett speciellt sätt och man kan lita på dig.

Du gör mig verkligen glad och livet blev lite lättare när jag började snacka med dig.

Du är en av dom få jag verkligen litar på. Du betyder mycket. <3


//Maliin

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards