dreammaker

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av malin alfredsson - 11 mars 2012 20:44

Hellu

Idag tänkte jag skriva lite om min saknade mormor som dog för ca. 2 år sedan av cancer.

Hade inte förstått hur hemskt mycket jag skulle sakna henne och NU har jag förstått hur mycket hon betydde för mig.

Jag ångrar en massa saker som jag gjorde eller rättare sagt INTE gjorde, som att visa att jag verkligen älskade henne.

Så till alla ni som har eran mormor eller farmor,morfar eller farfar kvar, ta till vara tiden med dom så länge de lever.

Jag tror att jag fick en starkare relation till min farmor när mormor dog.

När mamma kom in i mitt rum den där dagen, alldeles tom i ansiktet asså ingen min alls typ, och berättade att mormor hade dött, det bara sprutade tårar...

Det var hemskt, jag har knappt fattat det än.

Jag saknar henne så mycket!


Aja,mer om det någon annan gång...


I morgon är det skola och jag längtar verkligen inte dit! mår dåligt när jag är där...

På tisdag ska jag till systerLotta och typ väga och mäta mig o sånt skit :C

Och typ träffa..... en person som jag typ bråkat med men jag vet liksom inte vad jag gjort för att `den` ska va sur på mig liksom:( vill inte ha det såhär.


Men nu ska jag typ gå o lägga mig gonatt folket!


//Maliin

Presentation


Läs.Följ.Sprid.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards